Strona główna | Forum | Mapa serwisu |
 Projekt DziedzictwoProjekt DziedzictwoImperium dziś 
Patronat: Paradoks

Magia
LARP > Nasza mechanika > Magia

Magia
Magia na LARPach rozwiązana jest przez Akcje Duszy. Sensowną liczbę tychże mają jedynie Adepci i tylko oni mogą łączyć je ze sobą dla uzyskania potężniejszych efektów.
Pojedynki Magów są normalnymi pojedynkami Duszy. Przegrany traci powoli Moc.
Dodatkowo niektórzy potrafią uwolnić czystą magiczną energię. To opisaliśmy poniżej, w ramach korzystania z Mocy.

Moc
Moc jest rodzajem odporności. Traci się ją tylko w pojedynku Duszy, w którym mogą brać udział tylko Adepci, lub w wyniku korzystania z niej. Gdy postać straci całą Moc, nie może korzystać z akcji Duszy.

Adepci i niektórzy arystokraci potrafią skorzystać ze swej czystej mocy, by uzyskać proste efekty. Bardziej skomplikowane działania magiczne są opisane przez akcje Duszy.

Podwyższenie Cechy – wydając jeden poziom Mocy możesz zwiększyć wybrany cechę o 1 na czas jednego pojedynku.

Niszcząca Magia – za jeden poziom Mocy możesz zadać innej postaci 1 Ranę, która leczy się w ciągu pół godziny (tzn. jeśli ktoś spadnie do stany Umierający w ten sposób, odzyska przytomność po pół godziny).

Leczenie – za jeden poziom Mocy możesz uleczyć innej postaci 1 Ranę.

Kontrola Umysłu – za tyle poziomów Mocy, ile postać ma Duszy, możesz uzyskać efekt wygranego pojedynku Ducha.

Szacowanie – za poziom Mocy możesz poznać jeden współczynnik wybranej postaci.