LARP I (piąte): Szlak, spory i dziedzictwa – wprowadzenie w świat „Dziedzictwa Imperium”
Renesansowy świat zdrady i kłamstwa, wojny i pojedynków na śmierć i Zycie, tajemniczego okultyzmu i straszliwego kryzysu cywilizacji – czeka właśnie na Ciebie! Po drogach i bezdrożach zniszczonego Imperium ludzie podróżują wyłącznie w dobrze uzbrojonych grupach. Zbyt duże jest ryzyko, ze trafi się na potwory, podjazd elfickiego Cesarstwa czy banitów, którzy nie boją się już niczego. Jedna z takich grup, poznająca życie na szlaku, zbliża się powoli do twierdzy, która wywołała waśnie między możnymi wielkich Rodów. Przybądź na szlak, wybierz swoje dziedzictwo i pomóż Rodom Imperium rozwiązać narastające wśród nich spory (niepotrzebna znajomość świata).
LARP II (sobota): Przebijając zasłonę Ruiny zamku na południu ziem Biora stały się zarzewiem konfliktu między Rodami. Górskie Klany i Niedźwiedzie kłócą się o to, kto ma prawo do odbudowy i zajęcia fortecy. Głowy są gorące, bębny zagrzewają obie strony konfliktu do boju. Jednak co bardziej przenikliwi podejrzewają, że za tą sprawą stoi coś więcej. Czy spór o zamek ma źródło tylko w ognistych charakterach, czy jest może wynikiem chłodnej kalkulacji? LARP wymaga pewnej znajomości świata (wystarczy ta nabyta podczas gry piątkowej). Większość postaci pochodzić będzie z Biora i Górskich Klanów. |