Strona główna | Forum | Mapa serwisu |
 Projekt DziedzictwoProjekt DziedzictwoImperium dziś 
Patronat: Paradoks

Klimat i kości
Strona Główna > Klimat i kości

Klimat i kości
W naszej grze mechanika jest prosta i podporządkowana budowaniu klimatu. Zbudowaliśmy rozwiązania pozwalające wiele spraw załatwiać bez rzutów i automatycznie zaliczać testy. Jednocześnie kości mają dostarczać wielu emocji. Każdy test łączy się z ryzykiem, a walka może zakończyć śmiercią. Nad ilość rzutów stawiamy jakość i zgranie elementów rozgrywki.

Do gry starczą trzy kostki (2k10 i k6). Dzięki nim można osiągnąć niemal każdy efekt (pewne modyfikacje wchodzą w grę przy użyciu magii). Dzięki temu gra jest tańsza w eksploatacji a plastikowe wielościany nie zaśmiecają stołu. Jeżeli jednak chcecie, możecie korzystać też z innych kostek. Mechanika daje się łatwo „zwijać” i „rozwijać” wedle potrzeb grających.

Każdy element mechaniki ma podkreślać osadzenie postaci w świecie. Umiejętności niosą ze sobą określoną reputację, Dziedzictwa wiążą ją z przeszłością i rodziną. Szkoły walki poszczególnych Rodów różnią się od siebie w sposób nadzwyczaj jasny. Mechanika i klimat grają ze sobą i nie są sprzeczne.